de volgende ufo

gisteren heb ik me bezig gehouden met de mysterie van de Patchworkstudio van vorig jaar. eerst maar eens gekeken welke blokken er al af waren.

ik ben letterlijk halverwege blijven steken, de blokken van de eerste zes maanden werden redelijk trouw gemaakt en toen, toen viel het stil. er was nog een volgend blokje voorbereid, maar het verdween net als de stofjes in de kast.

ik heb gisteren alle blokjes die moeten gepatcht worden getekend en geknipt. er moeten dan nog tussensashings, een gepatchte boord en twee stitcheries voorbereid worden, maar voorlopig kan ik wel weer even vooruit.

9 responses to “de volgende ufo

Geef een reactie

