over het voorbije weekend

over het voorbije weekend moet ik eigenlijk niet zo veel meer schrijven, want je kan al heel wat lezen bij haar, bij haar, bij haar of bij haar

misschien zelfs nog bij anderen, want ik ben hopeloos achter met blogs lezen. het quiltweekend was weer fantastisch, maar ik had natuurlijk niet anders verwacht 😉  op naar de tiende editie volgend jaar, we kregen zelfs al twee opdrachten mee, hebben we dus een heel jaar de tijd voor!

de opdracht van dit jaar was het maken van een naaldenmapje. mijn naaldenmapje was al een tijdje klaar, maar mocht ik hier natuurlijk niet showen.

nu wel. ik liet me inspireren door de tijd van het jaar en mijn vriendje google en maakte een vilten champignon.

ondertussen is deze verhuisd naar Zwijndrecht in Nederland, bij haar.

en dit was het exemplaar dat met mij mee naar huis mocht, gemaakt door José

ik ben er heel erg blij mee, net zoals vorig jaar met mijn berenpoot-speldenkussen

10 responses to “over het voorbije weekend

Geef een reactie

