bezigheden van het quiltweekend

ik moest nog laten zien wat ik tijdens het voorbije quiltweekend gedaan heb. ik heb maar aan één project gewerkt, namelijk de ufo waar ik nu mee bezig ben: de Mysterie 2011 van de Patchworkstudio Harelbeke. hier kan je zien welke blokken er voor het weekend al klaar waren:

(ik showde ze ook al in dit blogbericht)

en dit is de verzameling nu, een paar meer  en allemaal gestreken:

sedert het quiltweekend heb ik geen lapjes meer aan elkaar gezet, ik heb wel steekjes gezet, maar dan echte quiltsteekjes. ik probeer elke dag een draadje te quilten aan een nog oudere ufo en ik hoop dat die tegen nieuwjaar helemaal af is.

16 responses to “bezigheden van het quiltweekend

Geef een reactie

