zelfs met een goede voorbereiding

zelfs met een goede voorbereiding gaat het soms wel eens niet goed. in de weken voor het quiltweekend tekende en knipte ik er op los. ik wou immers alle blokjes voorbereiden van de Harelbeekse mysterie 2011, zodat ik heel wat kon verder werken.

ik heb ondertussen al een aantal blokjes daarvan gemaakt en het ging altijd goed. tot zaterdag. tijdens de ufo-bee wou ik toch wel weer een blokje gaan afwerken. en toen kreeg ik dit

zie je het? rechts onderaan ontbreekt een ecru vierkantje.

dan maar verder met een ander blok, wat zaterdag dan niet meer af raakte. deze week dus verder met twee ‘onvolledige’ blokken, en ondertussen zijn ze allebei afgeraakt.

en

even tellen wat ik nog moet maken: twee patchblokjes en drie stitcherieblokjes, en dan kan het middendeel helemaal in elkaar. ik ben nog wel even bezig.

5 responses to “zelfs met een goede voorbereiding

Geef een reactie

