nog een stuk

gisteravond heb ik een tweede deel aan elkaar gezet, en dan aan het deel van eergisteren genaaid.

terwijl ik een tijdje geleden de afwerking van de mysterie niet zo leuk vond, begin ik het nu wel tof te vinden, nu ik het zie groeien. het is eens wat anders dan de traditionele blokkenverwerking.

om de quilt volledig te maken, moet ik nog drie stitcheries en één gepatcht blokje maken. ondertussen heb ik de eerste stitchery-steekjes al weer gezet. het is weer even wennen, werken met 1 draadje, maar het resultaat is wel leuk.

vorige keer helemaal vergeten te vermelden dat ik een give-away gewonnen heb, namelijk bij haar. super! ben benieuwd naar de patronen die vermoedelijk vandaag of vrijdag in mijn bus zullen vallen (morgen/donderdag is hier betaalde feestdag, dus dan al zeker niet). ik hou jullie op de hoogte!

10 responses to “nog een stuk

Geef een reactie

