blok en ketting af

het voorbije lange weekend heb ik gebruikt om een stitchery blokje te maken voor de harelbeekse mysterie. nog twee te gaan na dit.

en ik heb ook nog een ketting met bijhorende oorringen gemaakt:

ik kreeg al de vraag wat ik met al die kettingen ga doen. voor mij is – net als bij het quilten – het proces van het maken belangrijker dan het afwerkte product. ik beleef plezier en kan ontstressen bij het maken en da’s toch het belangrijkste? bovendien zijn al twee kettingen in de voorbije weken al van eigenaar veranderd. familie en vriendinnen zijn een dankbare afzetmarkt 😉

 

12 responses to “blok en ketting af

Geef een reactie

