er is weer een blokje af

van de Harelbeekse mysterie moest ik nog 1 blokje patchen en twee blokjes stitchen. op deze luie zondag heb ik dat blokje gepatcht:

hiermee is het laatste blok van het bovenste deel gemaakt en kan ik dat aan elkaar gaan zetten, een klusje voor deze week.

gisteren waren we uitgenodigd op een huiskamerconcert en ik wou iets lichtgrijs aantrekken, met een bruine broek. ik kon wel mijn grijs/paarse ketting hierbij combineren, maar ik heb ondertussen ook een fameuze voorraad parels en heb op-de-laatste-knip een bruine combinatie gemaakt. heerlijk om de accessoires te kunnen aanpassen bij de kledij…

10 responses to “er is weer een blokje af

Geef een reactie

