een weekend vol qualitytime

ik had een druk en volgeboekt weekend. maar alleen maar volgeboekt met leuke zaken. zo ging ik vrijdag na mijn werk naar de vaste afspraakplaats voor de Hoppequiltersbee.

er waren prachtige zaken te zien, zoals de stitchery van Katrien

en de hexjes van Sabine:

zaterdag stond er dan een UFO-bee op de agenda, dit keer bij Katrien thuis (in haar nieuwe interieur!). daar was onder andere een prachtig geheel van nearly insane blokken te zien van Hilde:

ik heb tijdens die twee bees een stitchery afgewerkt, foto volgt van zodra ik het blokje gesneden heb. dat zal niet meer voor vandaag zijn, want nu moet ik bekomen van een leuke dag op de Sieradenbeurs in Goes. het was de lange rit meer dan waard, ik heb mijn kralenverzameling kunnen uitbreiden en tegelijkertijd heel veel inspiratie opgedaan.

6 responses to “een weekend vol qualitytime

Geef een reactie

