mijn werk van dit weekend

het voorlaatste stitchery-blokje:

tijdens de twee bees van dit weekend heb ik een stitchery-blokje afgewerkt. ik werd er attent opgemaakt dat mijn steekjes klein zijn, maar ik denk dat dit gewoon mijn stijl is, ik werk graag op die manier (als ik festonneer is het ook altijd met kleine steekjes dicht op elkaar). het valt hier misschien wel meer op, omdat er hier met één draadje dmc gewerkt wordt.

oja, ik werk ook altijd met stiksteek, en dat zal ook wel een reden zijn dat het nu meer opvalt. met de steelsteek heb je immers onmiddellijk al twee draadjes naast elkaar.

op naar de laatste stitchery en het in elkaar zetten van het middendeel…

10 responses to “mijn werk van dit weekend

Geef een reactie

