zondagmiddagsteekjes

gisteren heb ik vooruit en achteruit genaaid, maar het uiteindelijke resultaat, daar ben ik wel content van!

IMG_2432

wat was er verkeerd gegaan? het bovenstuk was al een tijdje klaar en toen ik het onderste deel klaar had, speldde ik zonder na te denken bovendeel aan onderdeel. toen ik mijn werk wou bewonderen, zag ik dat het bovenste borduurwerk omgekeerd stond, dus kon ik alleen maar achteruitnaaien en herbeginnen. maar nu is het helemaal goed en wordt het echt tijd dat ik beslis hoe ik de border wil…

(deze quilt wordt gemaakt volgens het patroon van de mysteriequilt 2011 van de Patchworkstudio en is helemaal handgemaakt)

11 responses to “zondagmiddagsteekjes

Geef een reactie

