wakker worden in een niet zo witte wereld

dit was wat ik vanmorgen in onze tuin zag: 2012-12-07 09.41.39

de wereld is veel minder wit dan de 5 cm die ze voorspeld hadden. het is nu zelfs al wat aan het dooien.

en meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken om te showen wat ik de voorbije weken ook maakte.

2012-12-03 20.26.55 2012-11-24 16.32.52

nog steeds heerlijk ontspannend, en straks ga ik ook mijn fimo roosjes bakken! naast de rode heb ik er ondertussen ook een paar in brons en in zwart gemaakt, zo kunnen ze allemaal samen gebakken worden. ben benieuwd

6 responses to “wakker worden in een niet zo witte wereld

Geef een reactie

