plannen voor 2013

nu  2012 stilaan op zijn einde begint te lopen, is het tijd om de (patchwork)plannen voor 2013 te gaan maken. al heel lang zeg ik dat ik een nearly insane wil gaan maken en dat ik dat in 2013 zal starten.

Bookfront_400x520

ik heb al een aantal stofjes hiervoor in huis, ik wil immers een rood/witte versie van deze pracht quilt gaan maken. een niet-bloggende quiltvriendin doet ook mee, zij zal deze quilt in Moda stofjes gaan maken.

in 2008 lanceerde ik een oproep om virtueel samen de Civil War Diary Quilt te maken. dat had toen heel wat respons, en we zijn er toch met een aantal in geslaagd om die quilttop tot een goed einde te brengen.

vandaar dat ik het nu nog maar eens probeer: wie heeft zin om samen met Sabine en mij deze quilt te gaan maken? ik ga weer maandelijks updaten (met cwd was dit de 14de van de maand), ik zeg zo maar iets: de 22ste van de maand?

wie zin heeft om mee te doen, plaats een reactie. samen maken stimuleert, dat heb ik al ondervonden!

(ik heb nog wel meer patchworkplannen voor 2013, daarover later meer!)

21 responses to “plannen voor 2013

  • Ines

    Leuk idee, maar iki heb voorlopig genoeg klaarliggen om te doen, maar je weet maar nooit 😉

    Groetjes
    Ines

  • Lida

    Nee ik doe niet mee, ik wil eerst mijn CWD af hebben, ben een jaar later begonnen en dus heb ik nog een jaar de tijd om tot een affo te komen!
    Veel plezier met de NI, groetjes
    Lida

  • Anita

    Het is een leuk idee. Maar het afmaken van mijn Farmers Wife is mijn doel voor 2013.

  • Katrien

    Succes ermee,ook ik ga er niet aan meedoen.Laat mijn gemaakte blokken voor wat ze zijn,ooit ga ik ze eens in elkaar zetten.

  • Hilde

    Het nieuwe jaar mag duidelijk beginnen voor jou! Veel succes en vooral veel ‘genietmomenten’ met al je plannen!

  • mieke vandelanotte

    ga er eens overnadenken….heb ook al jaren dit boek……
    we zijn net begonnen met de pandemoniumquilt….en ik heb al een 420 hexagonnen klaar van de patience quilt…..

  • Klaske

    Heb ook al wat blokken van de Nearly insane te liggen….Durf niet zo goed meer mee te met updaten op een bepaalde dag. De CW daar ben ik ook in blijven haken *Ü*…..

  • Chris

    Oh wat een onderneming!! Hij is prachtig, dat wel. Heel veel succes.

  • Marjan

    Wat leuk, Inge! De CWD-quilt is bij mij nog in een heel bescheiden stadium, dus daarmee ga ik (inmiddels in m’n uppie?) gewoon door op de 14de van de maand. Veel succes en plezier met dit geweldige, nieuwe project!

  • Petra

    Wat een leuk idee Inge. Ik roep al een tijd dat ik het maken van sampler blokken zo mis en mijn CWDQ is alleen maar allang af omdat ik mee deed met jouw oproep. Maar ik had eigenlijk besloten om niets nieuws te beginnen en vooral dingen af te maken. Ik kom er op terug. Groetjes,
    Petra

  • Hilde

    De NI zit alleen het licht als er ufo-bee is, wellicht gaat het vlotter als ik meedoe met je maandelijkse update… de blokken zijn te mooi om te laten liggen.

  • lia

    leuk, de ni stond bij mij ook al hoog op mijn wim lijst. Ik heb alleen geen eigen blog.
    lia

  • sommeke

    Ik supporter vanaf de NI-zijlijn!

  • veerle

    Ik vind het een erg leuk initiatief, maar ga niet meedoen. Als het tegen een bepaalde datum moet, krijg ik stress van mijn hobby 🙂 Op dit moment werk ik nog aan een challenge en werk ik verschillende stukken af. Dat ga ik eerst doen, maar ooit begin ik er ook wel aan hoor.

  • petram

    Wat een goed plan heb je voor volgend jaar en ja bij mij ligt de NI ook nog ik geloof dat ik 5 of 6 blokken afheb. Ik heb ook alle stoffen al klaar liggen de stoffen van de French General eerste serie dus ik kan gewoon verder gaan. Ik doe met je mee. Ik lees wel welke datum je in gedachten hebt en als wij beginnen volgen er vast nog veel meer leuk ik heb er zin in.

  • Merel

    Hi Inge, wat leuk om zo’n oproep te doen voor samen te werken. Helaas ga ik niet mee doen, ik ben al insane genoeg van mezelf, van deze quilt zou t te erg gaan worden! Groetjes, Merel

  • severiensverhaaltjes

    Het ziet er een leuke uit. Maar ik moet eerst nog een paar honderd blokjes van mijn DJ afwerken voor ik aan iets anders groot begin. 🙂

  • els eshuis

    Daar wil ik wel aan mee doen. Vooral omdat met ’t internet er geen grensen meer zijn.
    Ik doe mee vanuit Canada!

  • nog meer plannen voor 2013 « chevremont

    […] één ervan vertelde ik al, en ik kreeg hele leuke reacties! […]

  • wilma oud

    Hele fijne feestdagen en veel goeds voor 2013. Kerstgroetenh Wilma

Geef een reactie

