stil hier

de laatste paar weken is de hobbytijd heel erg beperkt. maar vannamiddag wou ik toch mijn huiswerk maken voor de les fantasiejuwelen. samen met mijn collega-cursiste en goeie vriendin heb ik fimoparels  en -roosjes gemaakt en gebakken. op de foto hieronder is het niet zo duidelijk te zien, maar de parels zijn effen grijs en andere zijn dan weer gemarmerd zwart/grijs. ook de roosjes zijn zwart/grijs.

2012-12-15 19.10.11

ik lieg eigenlijk een beetje als ik zeg dat dit het enige wat was ik deze week gemaakt heb, maar het andere is voorlopig nog top secret tot na de feestperiode, je zal wel begrijpen waarom 😉

7 responses to “stil hier

Geef een reactie

