nog meer plannen voor 2013

21/12/2012 een veelbesproken dag. maar omdat ik er helemaal niet in geloof, maak ik toch volop plannen voor het nieuwe jaar.

één ervan vertelde ik al, en ik kreeg hele leuke reacties!

een ander plan is dat ik dit volgend jaar opnieuw wil meedoen met de mysterie van de patchworkstudio.  ik had me al in november ingeschreven, maar toen waren de stofjes nog niet binnen. gisteren kon ik dan het pakketje ophalen, ik moest er toch in de buurt zijn.

deze foto heb ik even van hun site gehaald, want de batterijen van mijn digi zijn aan het opladen:

ALL_NEW_1_END_HORZ_350

het zijn helemaal andere stofjes dan waar ik normaal mee werk, en net daarom vind ik het een hele uitdaging! eerste opdracht komt via mail binnen in de eerste dagen van 2013. tot nu toe beperkt het zich tot stofjes aaien dus 😉

10 responses to “nog meer plannen voor 2013

Geef een reactie

