deelnemers nearly insane

het loopt niet storm voor start van de virtuele bee voor NEARLY INSANE, maar Sabine en ik zijn al niet meer de enigen die gaan starten met 1 januari. in de rechterkolom heb ik een verwijzing gemaakt naar de blogs van de deelnemers. er zijn er nog een paar die gereageerd hebben mee te willen doen, maar ik kreeg niet van iedereen een blog door. stuur maar door, als je wil dat ik dit bij de lijst zet.

Bookfront_400x520

voor wie wil meedoen en geen blog heeft, stuur mij de foto’s ten laatste op de 21ste van de maand (we gaan immers updaten op de 22ste) en ik plaats die foto(s) voor jullie. of misschien is dit een goeie reden om nu met een blog te starten?

en wie wel een blog heeft, meld je maar aan als je wil meedoen, maandelijkse update op 22ste van de maand, geen verplichting, gewoon een fameuze stok-achter-de-deur!

7 responses to “deelnemers nearly insane

  • sommeke

    Ik kijk mee vanuit de coulissen!

  • Ans

    Leuk hoor dat jullie met de NI gaan starten. Ik ben er ook aan bezig, het gaat alleen niet zo snel. Ik maak de NI op de quilt as you go manier, ik was bang dat als ik de top klaar zou hebben, ik het dubbelen en quilten niet meer zag zitten ivm al die naadjes. Ik ben nu bijna op de helft. Succes ermee, ik zal de vorderingen wel volgen. Groetjes, Ans

  • PetraM

    Heel goed, ik ga ook een apart blokje op mijn blog maken met de deelnemers wie weet als we steeds gaan updaten volgen er meer. Ik heb er heel veen zin in om hem af te gaan maken.

  • Anita

    Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen. Ik ben zelf met de Farmers Wife bezig.

  • Inge Slaats

    Ik vind de quilt geweldig, maar begin er niet aan. Blokjes met zó veel stukjes, daar word je toch echt “insane” van. Ik ga jullie wel volgen, dat lijkt me leuk. Succes ermee hè, alle maaksters zijn kanjers!

  • Klaske

    Ik geloof dat je mij er ook maar bij moet zetten, misschien dat het deze keer wel lukt…Al zal het elke maand maar één blok zijn, dan word er in ieder geval weer aan gewerkt. De Cwdq is bij mij niet gelukt omdat ik een verkeerde stofkeuze had gemaakt..
    Maar ik maak de NI in batikstoffen, en dat blijf ik leuk vinden…

  • Chris

    Ik vind het best een hele onderneming hoor. Inderdaad een stok achter de deur. Heel veel succes er mee!

Geef een reactie

