goeie voornemens 2012

neen, ik zit nog niet aan de drank, ik weet dat we aan de vooravond staan van 2013, maar ik wil het nog even over mijn goeie voornemens van 2012 hebben. ik had mezelf voorgenomen om niets nieuws te beginnen qua patchwork, zolang ik ook geen drie affo’s had geproduceerd. aan het eerste deel van goeie voornemens heb ik me moeiteloos kunnen houden, maar het tweede deel was iets minder 😉

nu 2013 maar een uur of tien meer van ons verwijderd is, mocht ik dat toch nog wel eens herhalen, vond ik.

in het nieuwe jaar heb ik mezelf wel een aantal nieuwe projecten beloofd, ik schreef er al eerder over. en samen met Katrien maakte ik nog plannen, namelijk dat we samen deze quilt gaan maken.2012-12-31 14.08.26

vanmorgen tijdens het boodschappen doen hier net over de grens scoorde ik het laatste tijdschrift dat nodig was om de quilt op zijn geheel te zien. in ieder boekje van 2012 verscheen een deel van de quilt, door haar ontworpen en van zodra ik het eerste blok zag, was ik weg van de quilt. de originele stoffen die in deze quilt gebruikt worden zijn niet meer te vinden, maar ondertussen heb ik deze reeks hiervoor gekozen:

petiteodile

het is de serie Petite Odile (van Moda natuurlijk!) Katrien en ik hebben afgesproken dat we telkens de laatste dag van de maand hierover zullen updaten, dus op 31 januari lees je hier mijn vorderingen!

voor straks: fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

14 responses to “goeie voornemens 2012

Geef een reactie

