een nieuwe garderobe vraagt nieuwe kettingen

na het kleurenadvies van vorige week heb ik mijn kledij toch wel al aangepast, in de mate van het mogelijke. en dat vraagt natuurlijk ook naar de aangepaste kettingen. gisterennamiddag heb ik eerst een tijdje parels zitten rijgen (zo’n twee meter) en tijdens het veldrijdenkijken heb ik de ketting en de armband gehaakt.IMG_2497

deze manier van kettingenmaken is tijdrovend, maar heeft wel een leuk resultaat vind ik.

en daarna was het de beurt aan een roze/lila exemplaar, veel rapper gemaakt dan de vorige: IMG_2498

ik kan weer de deur uit 😉

9 responses to “een nieuwe garderobe vraagt nieuwe kettingen

Geef een reactie

