eerste keer NI

eigenlijk is het maar morgen de-22ste-van-de-maand, maar morgen brandt hier de hele dag een kaarsje.

dus aan de vooravond al mijn eerste Nearly Insane blokje showen, vrijdag tijdens de bee gemaakt. 2013-01-21 16.46.55

zoals reeds eerder gemeld ga ik deze in rood witte stofjes maken, ik wil al lang een rood witte quilt, dus dit was het ideale excuus.

ook niet bloggende vriendin Sabine heeft haar eerste blokje klaar, en ik mag dit van haar showen:

2013-01-18 14.26.58

volgende maand komen we terug voor een volgende update, meer over dit project dus op 22 februari!

(in de rechterkolom zie je alle deelnemers, wil je ook deelnemen, reageer dan op dit berichtje, ik zet je er dan bij!)

15 responses to “eerste keer NI

Geef een reactie

