een raar blokje

in de quiltrol die zij ooit voor me maakte, 2013-02-03 18.34.37

zit mijn zondagavondbezigheid. ik was gisteren al begonnen en vanavond wil ik het blokje afwerken.

2013-02-03 18.34.04

het is de februari-opdracht van de mysterie 2013. een blokje dat ik zelf niet onmiddellijk zou kiezen, want  het zit raar in elkaar. maar dat is nou net de charme van een mysterie, je krijgt wel eens een niet zo voor de hand liggende opdracht.

(voor wie een quiltrol niet kent, het is net zoiets als een blokkenboek, al is er maar één blad en wordt alles opgerold. in de rol zelf is een uitsparing voorzien om de benodigdheden in te stoppen, zo heb je alles mee wat nodig is om ‘onderweg’ aan het blok te werken.)

7 responses to “een raar blokje

Geef een reactie

