7 jaar bloggen

4 februari 2006. op mijn oude blog bij het ter ziele gegane weblog: http://chevremont.web-log.nl

mijn allereerste stapjes in blogland! spannend! ondertussen al anderhalf jaar hier, en nog steeds heel leuk om doen!

7_jaar

zoveel berichtjes, een lach en een traan, zoveel mooie en moeilijke momenten gedeeld hier en op mijn oude blog.

en de jarige trakteert, want één iemand van de reageerders op dit bericht mag bij de brievenbus gaan liggen 😉

je hebt tijd tot 7 februari 7 uur (’s avonds!)

39 responses to “7 jaar bloggen

  • Anita quilt

    Ik kan je als eerste feliciteren! Ik lees je nog niet zo heel lang, maar vind jouw stukjes leuk en inspirerend! Op naar de volgende 7 jaar!

  • Marijke

    Proficiat met je zevende verjaardagsblog .
    Nog vele jaartjes erbij want het is leuk om al je blogjes te lezen .

  • Annelies

    Gefeliciteerd met 7 jaar bloggen, op naar de volgende 7 jaar

  • Anita - Vlijtige Handjes

    Hartelijk Gefeliciteerd met 7 jaar een stukje van jezelf laten zien. Geniet van je jubileum.
    Groetjes Anita

  • Gert

    Gefeliciteerd met dit mooie jubileum, nog vele jaren leesplezier erbij, hoop ik.

  • Ansl

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!!!

  • Mieke Everaert

    Proficiat met je 7-jarige blogverjaardag! Ik geniet telkens weer van je berichtjes. Hopelijk doe je nog lang voort! 🙂

  • Berna

    Gefeliciteerd met 7 jaar bloggen. Wat een mijlpaal. Het is eigenlijk een soort van dagboek he? Ga nog maar een poosje door hoor. Wij absorberen wel.
    Fijne dag.

  • Inge Slaats

    Gefeliciteerd, naamgenootje! Wat gaat de tijd toch snel.
    Jij bent overigens de reden dat ik mijn blog ben begonnen, in 2008, toen jij de aanzet gaf tot de Civil War Quilt. Daar ben ik je heel dankbaar voor, want bloggen heeft een hele nieuwe wereld voor me geopend en ik geniet elke dag van de verhalen van iedereen.
    Lekker doorgaan met bloggen hè. Ik heb er soms geen zin in, maar dan ga ik blogjes lezen en dan komt de inspiratie weer terug. Ik hoop dat jij nog lang blijft bloggen!
    Fijne week!!

  • Petra

    Inge, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik vind het geweldig dat je bent gaan bloggen, anders had ik nooit mee gedaan met de CWDQ (of die in elk geval nog lang niet af gehad) en was ik nu nog niet bezig met de NI. Bedankt voor al je blogjes, ik lees ze graag.
    Groetjes,
    Petra

  • Annelies

    Al weer een hele tijd en ik heb veel van je logjes gelezen. Gefeliciteerd met zeven jaar bloggen.

  • Ines

    Gefeliciteerd, wat een tijd alweer, hopelijk volgen er nog heel veel jaren.

    Groetjes
    Ines

  • Marjan

    Van harte gefeliciteerd met je 7de blogverjaardag!! Ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat: voor mij ben je een enorme inspiratiebron!

  • Erica

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en ik hoop dat je nog lang doorblogt, ik kom hier graag even “piepen”

  • lia

    gefeliciteerd met je 7 jaar.ik volg je nog niet zo lang maar hoop dat je nog lang doorgaat. ik kom hier graag.

  • veerlevs

    Zeven kaarsjes al! Gefeliciteerd hoor. Je weet dat ik regelmatig kom piepen en genieten van alles wat je maakt. Ik hoop dit nog lang te kunnen doen. Nog veel plezier met je blog 😉 xxx

  • Klaske

    7 jaar alweer! Gefeliciteerd Inge!Ik denk dat ik je al haast 4 jaar volg, toen ontdekte ik het bloggen :-))Op naar de volgende 7 jaar! Fijne dag

  • Chris

    Haha, Chago ziet mij al liggen!! Trouwens onze Max ook, die kan me dan warm houden. Zonder gekheid Inge, wat een lange tijd al! Ik heb je blog ontdekt bij de eerste Kerstruil waar ik aan mee deed! Zo leuk. Ik hoop nog heel lang van je logjes te genieten hoor. Liefs van mij,.

  • baukje

    Gefeliciteerd met je feestje. Ik geloof dat wij elkaar een keer hebben ontmoet bij Dorry’s open dag 2 jaar geleden. Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor!! Ik heb ook een giveaway op mijn blog.

  • Katrien

    Proficiat met je 7 jaar bloggen.Hoop dat je er nog lang mee doorgaat.

  • sylvia

    Gefeliciteerd met je blog-jubileum, dat is al een aardig aantal jaren zeg!
    Ga nog maar lekker door zou ik zeggen, groetjes Sylvia.

  • Marga

    Jeetje, dat is best al een hele poos. Gefeliciteerd.
    Vraagje mag ik ook zitten bij de brievenbus ons halletje is namelijk te klein om te gaan liggen?

    Groetjes,
    Marga♥

  • Hilde

    7 jaar is al een hele tijd! Felicitaties hiervoor. Dat ik met een blog begonnen ben komt door jou, fijn om zo’n nabije blog-buddy te hebben!

  • saskia

    En hoe lang lees ik je verhaaltjes dan al? Ik ga nog niet zo lang mee in blogland, maar het virus begon toch zeker wel in 2009.

  • lia

    Proficiat: een hele tijd al. Ik lees sinds een paar jaar mee. lia.vandenbrand@live.nl

  • Cisca

    Zeven jaar, dat is lang! Van harte gefeliciteerd! Nog heel veel jaren erbij. Als ik me een beetje op krul, kan ik net in het halletje liggen. Hoewel, nu ik erover nadenk, de brievenbus is beneden …lol.

    Groetjes, Cisca

  • PetraM

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen.

  • Lida

    Wat ben je alweer lang in blogland, ik loop nog een heel stuk bij je achter, maar ik kijk altijd met veel plezier naar al je creaties, zowel de quilts als de kralen!
    Dus van harte en nog heel veel logjes a.u.b.! Knuffel
    Lida

  • linda

    Proficiat met 7jaartjes bloggen. Je bent dapperder dan ikke!!!
    Lucky seven ! Doe er maar nog een aantal 7 maal bij. Kustgroetjes,
    Linda.

  • Anita Spin

    Gefeliciteerd!
    7 jaar, ik ben net een jaar bezig en dat lijkt a zo lang!
    Op naar de volgende 7 jaar!

    Groetjes Anita

  • Inge Van hamme

    Van harte gefeliciteerd met 7de verjaardag van je blog. Doe er nog vele jaartjes bij! grtjs Inge VH

  • marcella

    Dat is lang geleden! Jou was ik echt kwijt door de ‘verhuizing’ bij weblog. Van harte proficiat met je zeven jaar bloggen.

    groetjes marcella
    nuttigenfraai

  • Dineke

    Gefeliciteerd met je 7 jarige blog verjaardag Inge

  • miranda

    Van harte met je 7 jarig blogbestaan!

  • Anita

    Van harte met je 7 jarige blog verjaardag

    groetjes Anita

  • fijtje

    Gefeliciteerd met je 7 jaar bloggen,kijk met plezier naar je blog en dat er nog veel blog jaren volgen
    gr.

    fijtje

  • Merel

    Gefeliciteerd, ik lees je altijd met veel plezier, zowel de leuke als de moeilijke berichten. Het voelt daardoor echt gezellig ‘close’

    Groetjes, Merel

  • Jossie

    Wauw, dat is al een hele tijd. Gefeliciteerd doorzettertje! Ik kom hier graag regelmatig langs. Op naar de volgende 7 jaar!

  • severiensverhaaltjes

    Proficiat met je 7 de blog verjaardag. Een beetje laat, ik had het – jammergenoeg- helemaal gemist.

Geef een reactie

