puzzelen geblazen

vorig weekend haalde ik mijn Atarashii uit de vergeethoek, en gisterenavond na een dag vol klussen in huis, begon ik weer te puzzelen, om te zien hoe het uiteindelijke resultaat er zal gaan uitzien.atarashii

ik heb nog heel veel ‘vulwerk’, er moeten nog heel veel driehoekjes vulling tussen de flapjes genaaid worden. er moeten ook nog okeren en rode flappen toegevoegd worden aan het geheel, deze quilt is nog lang niet af. maar na de ufo bee XL van vorige week, heb ik echt wel zijn om er mee verder te gaan. na een goeie vier jaar in de kast mag deze wel eens uit de kast komen…

10 responses to “puzzelen geblazen

Geef een reactie

