de figuurlijke en de letterlijke lappenmand

terwijl ik heel de winter lang dacht immuun te zijn voor virusjes, ben ik geveld tijdens de eerste lentedagen van het jaar. problemen met de luchtwegen, koortsig en heel weinig stem (ja, het is hier stil)

maar terwijl ik in de figuurlijke lappenmand lig, ben ik ook wat met de letterlijke lapjes bezig geweest, ik heb de mysterie-opdracht voor maart uitgetekend. 2013-03-04 17.17.40

net zoals de vorige twee koos Sabine voor een niet alledaags blok. terwijl ik dit schrijf besef ik dat ik het affe februari blokje hier niet geshowd heb. meteen maar goed maken, dit zijn de blokjes van januari en februari:

2013-03-04 17.18.40

ben al benieuwd hoe de volledige quilt er uiteindelijk zal gaan uitzien, al meen ik al een beetje een idee te krijgen door de keuze van de buitenste driehoeken. ik moet nog een slordige 10 maand geduld hebben voor ik echt meer weet, bij de decemberopdracht. suspense …

17 responses to “de figuurlijke en de letterlijke lappenmand

Geef een reactie

