al een paar keer

al een paar keer kreeg ik de vraag wat ik met al mijn kettingen doe. een jaar cursus volgen is natuurlijk zowat iedere week een nieuwe ketting af.

in het begin van het schooljaar was mijn Koziol-boom nog redelijk leeg2012-10-19 13.56.01

maar ondertussen staat er een tweede boom naast, die ook al aardig vol hangt.

bovendien deed ik begin dit jaar een kleurenanalyse uitvoeren waardoor een aantal kettingen niet meer bij mijn ondertussen zowat aangepaste garderobe passen. en dus heb ik een beslissing genomen: een aantal kettingen mogen weg tegen kostprijs van het materiaal. ik ben ze nog wat aan het selecteren, maar je kan er al een aantal vinden in dit foto-album. ik stelde trouwens vast dat ik nog een paar foto’s ga moeten nemen, want niet iedere ketting staat al op foto.

sowieso zullen er af en toe nog wel bijkomen in dit album, want ik had voor januari al wel een aantal voor mij nu foute parels aangekocht.

5 responses to “al een paar keer

Geef een reactie

