een koud maar heerlijk weekend

ondertussen zijn we al weer een paar dagen verder, en heb ik nog niet verteld over mijn heerlijke weekend!

40 worden, dat moet immers in stijl gevierd worden.

een weekendje logeren in de buurt van Maastricht, al dachten we niet toen we het boekten dat het een winters weekend zou worden.

zaterdag vertrokken en tijdens een wandeling in Maastricht ‘toevallig’ via ‘Buttons en Beads‘ gepasseerd. dit was mijn eerste bezoek in een echte kralenwinkel en dus had ik ogen te kort! 2013-03-23 15.06.13

wat een keuze!

zondag gingen we eerst wandelen (in de sneeuw!) in Valkenburg en daarna in Aken (even naar Duitsland dus). en op de terugweg naar het hotel zijn we op zoek gegaan naar het Nederlandse ‘Chevremont’ (in Kerkrade) 2013-03-24 14.11.22

(mijn blognaam is Chevremont omdat we in Poperinge in die wijk wonen)

en maandag was het dan echt DE DAG. 25 maart 2013. een wandeling in Maastricht (in de zon!), met een bakje kibbelingen (is voor mij echt ‘Nederland’), en een onverwachts bezoek op de terugweg bij haar (aangezien het onverwachts was was ze er zelf niet, maar haar partner wel en de ontvangst was hartelijk!). voor we echt naar huis reden, sloten we nog af met een heerlijk etentje in Hotel Ariane in Ieper

en aangezien iedereen me zegt dat het leven bij 40 begint, ben ik nu dus pas begonnen met leven ;o)

(voor wie nog niet reageerde op de vorige blogpost, ik zou toch maar even gaan kijken)

5 responses to “een koud maar heerlijk weekend

  • Katrien

    Heerlijk weekend heb je gehad.
    Parels gekocht ???? LOL

  • Lida

    Wat een heerlijk en lekker lang weekend, duidelijk genoten, ik ben heel benieuwd wat je aan kralen hebt gekocht en wat voor moois jij ervan gaat maken! Groetjes en fijne Pasen,
    Lida

  • Annelies

    Wat een leuk kralenwinkeltje !

  • Anita - Vlijtige Handjes

    Dat was een echt ‘Genietweekend’. Nog van Harte met je verjaardag.
    Groetjes Anita….oh ja en fijne Paasdagen.

  • Chris

    Wow, wat een kralen en een keus! Ik denk dat je daar niet weg kon komen! Dat hele gebied daar is zo mooi. Heerlijk dat je zo genoten hebt. Nu snap ik ook waarom je blog Chevremont heet, leuk! Grappig dat je die straat ook vond. Dat wist je, dat die bestond?
    Heerlijk dat je leven nu pas begint, haha, dan heb je nog heel wat voor de boeg.
    Heel fijn en gezellig Paasweekend!

Geef een reactie

