hopeloos achter

de voorbije dagen waren superdruk met van alles en nog wat, maar was niet rijkelijk bezaaid met hobbytijd. dit wil ondermeer zeggen dat er morgen geen update komt van project ‘mysterie magic patch salgarollo‘, simpelweg omdat ik gewoonweg zowat geen steek verder ben geraakt dan de foto die ik zondagavond vanuit ons vakantieplekje postte. jammer maar helaas, misschien volgende maand beter.

dit betekent ook dat er op dit moment meer dan 100 ongelezen blogpost aangegeven staan in mijn Google Reader, wat me nog nooit eerder overkwam.

enkel tijdens de les fantasiejuwelen had ik deze week toch nog wat productie, omdat we kettingen produceerden van eerder gemaakte fimo-producten. 2013-03-30

de buitenste twee zijn fimo-lava-kettingen, een techniek waarbij het bolletje fimo in zoutkorrels gerold wordt om een bepaalde structuur te krijgen. de bolletjes worden zo gebakken en daarna wordt het zout uitgespoeld.de middelste is gemaakt van de rest van de roze fimo-lava-stenen en een vierkant blokje van restjes.

fijne paasdagen!

7 responses to “hopeloos achter

Geef een reactie

