in een hoekje met een boekje

dat is wat ik vanavond ga doen, want ik heb vandaag een deel van mijn verjaardagsgeld opgedaan aan kralenboeken. het nieuwe boek van Zahia 2013-04-06 19.15.49en de eerder verschenen boeken die ik voor een prikje kon scoren op het boekenfestijn in Kortrijk. 2013-04-06 19.15.37

inspiratie opdoen dus.

deze week deed ik zowat niks qua hobby, behalve één ketting afgewerkt. als ufo-kettingen bestaan dan was dit er één, want vele weken geleden gestart in de les en niet afgewerkt. maar nu dus wel: 2013-04-04 18.49.00het is een combinatie van knopen en kralen, geknoopt met nylondraad.

morgen misschien wat steekjestijd tijdens het kijken naar Parijs-Robaix?

6 responses to “in een hoekje met een boekje

Geef een reactie

