Merel schreef over leuke post

en dus kan ik het ook aan jullie laten zien, wat ik voor haar maakte (of je gaat meteen bij haar kijken, kan ook ;-))

2013-04-07 18.06.14

ik had haar gevraagd wat haar favoriete kleur was (al kon ik het wel raden, ik ken mijn leeftijdsgenootje wel een beetje), en vorig weekend ging ik voor haar aan de slag. blij dat ze blij is 😉

ondertussen is het blokje gemaakt dat ik maandag gedeeltelijk showde (showtime op de laatste van de maand) en is het volgende blokje voor de nearly insane gesneden. mijn bezigheid voor de komende dagen is dus gekend!

fijn weekend alvast!

5 responses to “Merel schreef over leuke post

Geef een reactie

