bee en kumihimo

vandaag was het weer meer dan tijd om eens samen te komen met de Hoppequilters. een zalige manier om mijn weekend in te zetten! 100_4656

de foto heb ik even van haar geleend, dan sta ik er zelf ook eens op (uiterst links) met naast me José en Sabine.

het was weer gezellig om bij te kletsen, en om een Nearly Insane blokje te maken (komt maandag op het blog, op de maandelijkse update dag).

vanavond ga ik nog wat tijd steken in de kumihimo ketting die ik aan het maken ben. dit is een bepaalde vlechttechniek met behulp van een schijf. de volgende foto is met mijn gsm gemaakt en niet echt duidelijk: 2013-04-19 15.29.42

het touw wordt telkens weer verplaatst op de schijf en volgens de volgorde waarin je dit doet, verkrijg je allerlei patronen in je gevlochten koord. ik zag het voor het voor het eerst bij haar en was meteen verkocht! de bedoeling is dan om kralen over deze koord te schuiven.

volgende project wordt er één waar ik kralen ga verwerken in het vlechten.

13 responses to “bee en kumihimo

Geef een reactie

