zo content van mijn aankoop!

op 1 mei rommelt het altijd in Poperinge, ’t rommelt op de markt, met andere woorden, er is ieder jaar op het feest van de arbeid een grootse rommelmarkt. het is één van de betere in zijn genre, omdat er altijd naast de gebruikelijke echte rommel, ook heel mooie kraampjes zijn met spulletjes uit lang vervlogen tijden.

de rommelmarkt staat dus altijd met stip in mijn agenda, die wil ik niet missen. ik vertrok al vroeg en bij één van de eerste kraampjes die ik deed zag ik een oud handdoekrekje staan. ik wil allang zoiets, om één of meerdere quilts aan te hangen. als ik er al één vind is die meestal veel te duur of toch duurder dan wat ik er voor wil uitgeven. maar gisteren had ik geluk, of was de verkoper content dat hij het kon verkopen, want het was spotgoedkoop.

en nu staat het in mijn living te pronken: 2013-05-01 15.10.28

ik heb er al een onafgewerkte quilt over gehangen en ik zit er de hele tijd glunderend naar te kijken! echt content!

8 responses to “zo content van mijn aankoop!

Geef een reactie

