wat na googlereader?

in de ruim zeven jaar dat ik blog en blogs volg, gebruikte ik eerst bloglines.com om de talrijke quilt- en recent ook kralenblogs te volgen. toen die er mee ophield, schakelde ik over naar Google Reader, maar die stopt ook eind juni. en het nadeel van Google Reader was is ook dat WordPress-blogs maar met vertraging zichtbaar werden worden, soms is er meer dan een dag tussen publiceer- en verschijningsdatum.

vandaag heb ik Bloglovin geïnstalleerd, na een tip van Elly, maar ik ben precies nog niet overtuigd van het systeem. ik moet het allemaal nog even uitzoeken.

welk systeem gaan jullie gebruiken?

9 responses to “wat na googlereader?

  • Gert

    Ik zit met hetzelfde “probleem” en lees mijn blogs tegenwoordig in…Bloglines. Misschien hebben ze een doorstart of zoiets gemaakt? Mij bevalt het tot nu toe prima, in het begin moet je even aanrommelen met wat instellingen enzo, maar het ziet er nu overzichtelijk uit, vergelijkbaar met Google Reader (je hebt 2 “standen”: Widgets en Reader, en Reader is hetgeen je waarschijnlijk zoekt)

  • Klaske

    Ik lees net bij Shirley op facebook van http://www.feedly.com , je kunt alles van googlereader hiernaar toe importeren. Heb het net gedaan en het lijkt wat op googlereader. had het ook al gedaan bij bloglovin, maar dit bevalt mij niet erg goed..Maar ik ga deze Feedly eens uit proberen en kijken of dit wat is..

  • Berna

    Weer eens bijgelezen en mooie blokjes gezien van je NI, een mooie affo en een prachtig patroon gewonnen. Geluksvogel!
    Fijne zondag!
    O ja, ik heb geen ervaring met alternatieven voor reader.

  • creatievelingelly

    ik ga gewoon van alles downloaden en een keer op mijn gemak kijken wat nu echt handig is. Ik lees veel op de ipad en daar moet het helemaal handig op te lezen zijn en niet dat je iedere keer moet doorklikken.

  • Chris

    Oh wat goed dat je hier een logje over hebt gemaakt. Ik zat me ook al af te vragen waar ik heen moest, maar nu heb ik een paar adressen om uit te proberen!

  • Merel

    oh ja, dat is nog in onderzoek bij mij. Ik probeerde ook bloglovin, maar kan er mijn weg nog niet vinden. Wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik heb nog niet zoveel tijd gehad, Klopt het dat je op elke blog door moet klikken?
    Hier iig een site met diverse opties:
    http://venturebeat.com/2013/03/13/rip-google-reader-heres-what-to-use-instead/
    voor de liefhebber…
    Groetjes, Merel

  • Jantine

    Bloglines is nooit echt weg geweest en dat bevalt mij nog steeds het beste… ik heb bloglovin geinstalleerd maar vind het minder duidelijk.

  • veerlevs

    Ik werk met blogspot en heb nog nooit problemen gehad 😉

  • inge

    Ook daar worden de blogs van wordpress of andere aanbieders pas later weergegeven, soms met meer dan 24 uur vertraging… Jammer maar helaas… Groetjes Inge

Geef een reactie

