zondagnamiddagbezigheden

in de loop van de week had ik de laatste ‘bollen‘ gemaakt, zodat ik vandaag alleen nog maar de ketting zelf moest assembleren: 2013-05-26 17.18.45

het assembleren zelf is ‘kinderspel’, maar de bollen maken daar was meer tijd en moeite voor nodig. toch blij met het resultaat en nog eens dank je wel Severien! we spreken deze zomer zeker eens af om samen naar ’t Elfenatelier te gaan!

verder hield ik me deze namiddag ook weer bezig met ringetjes in elkaar ‘weven’, het zogenaamde chainmaille. ik maakte al eerder een armband in deze techniek, nu is er een armband en ketting, ook in chainmaille, maar in een ander patroon gemaakt. 2013-05-26 17.25.18

mijn kralenbord is weer vrij voor een nieuw project. of winnen de lapjes vanavond?

 

 

8 responses to “zondagnamiddagbezigheden

Geef een reactie

