mijn vierde blok, maand vijf!

samen met Katrien startte ik begin dit jaar een quilt uit de Magic Patch van vorig jaar.

vorige week moest ik een dagje naar Gent voor het werk, en op de trein werd dit blok gemaakt, steekje voor steekje

2013-05-31 06.07.31het is voor mij het vierde blok, alhoewel we al vijf maanden bezig zijn, in maart sloeg ik – wegens drukke bezigheden – immers een maandje over. benieuwd wat Katrien deze maand maakte? ik ook. ga je mee?

2 responses to “mijn vierde blok, maand vijf!

Geef een reactie

