ufo

kort na de middag kon ik gisteren aanschuiven bij deze dames 2013-06-01 13.24.42en ook bij deze twee:

2013-06-01 13.24.59

voor de middag had ik familiale verplichtingen en dus kon ik niet bij het begin aanwezig zijn. toch heb ik nog een productieve namiddag gehad en wat verder gewerkt aan mijn Atarashii. het was immers een ufo-bee, en daar mag alleen maar aan oude projecten gewerkt worden. bedankt voor de gastvrijheid Hilde!

de volgende ufobee staat al weer in de agenda, de oude projecten raken ooit wel eens af!

9 responses to “ufo

Geef een reactie

