mysterie Magic Patch

reeds een halfjaar zijn Katrien en ik nu bezig met de mysterie die vorig jaar in de Magic Patch verscheen. Katrien zit al wat verder dan ik, maar dat vind ik helemaal niet erg. elk zijn tempo.

ik maakte deze maand dit blok: 2013-06-29 09.54.30

donderdagavond dacht ik nog even dat het een halve ster zou worden deze maand, maar vrijdagavond kon ik toch de laatste steekjes aan het sterblok zetten. misschien volgende maand twee blokken? als de zomer blijft zoals die nu is…

13 responses to “mysterie Magic Patch

Geef een reactie

