vakantiebezigheden

we zijn terug van 11 warme dagen in het zonnige Frankrijk. de Loire en de Seine bepaalden onze reis. iedere avond stonden we ergens anders, weer veel mooie plekjes ontdekt!

2013-07-22 11.22.05

maar net zoals hier was het er (te) warm, dus zat ik vaak in de schaduw met een boekje of met lapjes…2013-07-19 21.08.07

ik ga ondertussen bijlezen bij jullie (ik merk dat bloglovin meer dan 200 blogpost voor me verzameld heeft, ik heb weer wat te doen!)

6 responses to “vakantiebezigheden

  • Katrien

    Welkom terug.Hoop dat je er van hebt kunnen genieten.

  • severiensverhaaltjes

    Leuk dat je terug bent. Zin om binnekort eens tot bij ons te rijden ?

  • Chris

    Heerlijk om met zo’n camper op stap te zijn. Ja, wat was het warm hè, vandaag vind ik het wel heerlijk. Fijn dat je toch zo genoten hebt.
    Warm of niet, bloggers kunnen het niet laten, dat is wel duidelijk!

  • miranda

    Wat een heerlijkheid om zo Frankrijk te mogen ontdekken! Ook jij bent toch nog bezig geweest…ik heb vandaag mijn derde affo…de challenge van het quiltweekeinde. Je Nearly Insane gaat ook langzaam doch gestaag verder… Groetjes en kunffels van mij!

  • sylvia

    Ja heerlijk he om in La Douce France rond te toeren, zoveel te zien dan. Inderdaad warmte mag wel wat minder. Hier nu regen en onweer. Gr. Sylvia.

  • Gert

    Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad. Je project met de ninepatch blokjes ziet er spannend uit, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Geef een reactie

