bijna vergeten

gisterenavond zat ik te denken over wat ik nu weer eens zou bloggen, en toen viel mijn euro dat het vandaag de 22ste zou zijn, update-dag van de Nearly Insane dus.

er is weer een blokje afgeraakt:

IMG_2740

ik heb deze maand geen blokje doorgekregen van Sabine om te showen, misschien zijn er dan volgende maand wel twee van haar.

voor volgende maand staan bij mij twee hoekblokken en een gewoon blok in de planning, even kijken of dit lukt!

10 responses to “bijna vergeten

Geef een reactie

