Marleen en Merel

dinsdag mocht ik van Merel hier bekend maken dat Marleen gewonnen had in de blogtour die ze organiseerde. en wat bleek nu? Marleen had – helemaal toevallig – net een trip naar de quiltwinkels van Amsterdam gepland, samen met een paar quiltvriendinnen. dus kon ze haar prijs persoonlijk afhalen.

onderstaande foto’s kreeg ik van Marleen. eerst werd de prijs lachend overhandigd: merel + marleen

en toen kon Marleen de prijs bewonderen: prijs marleen

ik kan me de ‘ooh’s en ‘aah’s levendig voorstellen!

nogmaals dank je wel Merel voor het organiseren van de blogtour, ik vond (en vind) het nog steeds zalig! ik doe graag weer mee als je nog eens iets organiseert!

6 responses to “Marleen en Merel

Geef een reactie

