challenge doorgestuurd

net stuurde ik een foto naar Katrien, een foto van mijn challenge quiltje voor het 10de quiltweekend. neen, ik mag jullie de foto niet tonen, maar binnenkort ga je het wel anoniem zien verschijnen op Katriens blog.challenge

al bij al vind ik dat ik er nog redelijk in geslaagd ben om de drie niet samenhorende kleuren te verenigen in een mini- quiltje.

voor de rest is het hier zeer rustig, even geen zin in lapjes of parels, dus morgen ook geen update van de mysterie Magic Patch. de goesting komt wel weer, maar nu even niet!

2 responses to “challenge doorgestuurd

Geef een reactie

