nearly insane onderweg

een lange dag onderweg, met een paar uur trein, dat had ik nodig om weer in gang te schieten met mijn quiltwerk! na dagen waarin er geen lapje mijn handen passeerde, heb ik ‘mijn schade wat ingehaald’.

er mocht een blokje nearly insane mee, 20130912_165718

en tegen de tijd dat ik terug in Poperinge was, was het helemaal afgewerkt. da’s dus al OK voor de update-van-de-22-ste. er ligt ook nog een hoekblokje te wachten op steekjes, misschien raakt dat tegen die tijd misschien ook nog af!

7 responses to “nearly insane onderweg

Geef een reactie

