waar te beginnen? (relaas van een heerlijke quiltweekend)

er is eigenlijk geen beginnen aan, en sowieso zal er heel wat vergeten te melden worden!

vrijdagmorgen pikte ik al vroeg Hilde op, om naar de Bosgeus te rijden. daar begon immers het pre-quiltweekend. samen met Katrien, Katrien en José zetten we alles klaar om na de middag de andere 20 quilt-sterren te verwelkomen! Katrien organiseerde immers reeds voor de tiende keer het fameuze quiltweekend, en het was van begin tot einde weer genieten!

niet alleen van de prachtige quilts (in alle stadia van afwerking!) die we te zien kregen, maar ook van alle lekkernijen. wie mijn ventje kent weet dat hij heerlijk kan koken en voor de tiende keer op rij was hij onze privé-kok! maar tijdens het overheerlijke dessertenbuffet (waar iedereen iets lekkers voor meebracht) kon hij zelf ook even genieten: filip

op de achtergrond zie je de blauwe blokken hangen die op zondagmorgen door José gewonnen werden.

dan was er ook nog de challenge waar we – omwille van de tiende keer – aan mee konden doen, en wel met deze ‘schreeuwlelijke stofjes’ zoals sommigen ze noemden. dit maakte ik er van: challenge

ik heb zelf gewerkt aan mijn Nearly Insane (update 22 oktober), aan mijn Sagarollo Mysterie (update volgt morgen ipv vandaag wegens dit quiltweekendbericht) en op zondag kwam zowaar mijn vingerhoedjesquilt weer boven water. ik heb besloten om aan de 3780 die nu al aan elkaar staan er nog een slordige 630 aan te zetten. op die manier krijg ik een leuke grote quilt om onder weg te duiken.

IMG_5971 IMG_5973

meer verhalen lees je vast wel bij andere quiltweekendgangers, zoals Shirley, Merel,  … en natuurlijk ook Katrien!

 

 

9 responses to “waar te beginnen? (relaas van een heerlijke quiltweekend)

Geef een reactie

