een paar kettingen gemaakt

nog voor het quiltweekend werkte ik nog een paar kettingen af. onder andere mijn kumihimo is eindelijk afgewerkt (ik vond geen kralen die er bij pasten, maar bij een bezoekje aan het Creahuys slaagde ik wel). kumihimo

en ik maakte in dezelfde periode ook nog een scoubidou ketting, fijner dan mijn vorig exemplaar.   dat fijner ligt enkel en alleen aan het feit dat de gebruikte rocailles kleiner zijn. en die nieuwe ketting is trouwens multifunctioneel, kan zowel als armband of als ketting gebruikt worden.

scoubidou 1 scoubidou2

vorig weekend ben ik weer aan het haken geslagen, zoals de allereerste ketting die ik vorig jaar in de cursus maakte. wordt vervolgd!

3 responses to “een paar kettingen gemaakt

Geef een reactie

