tijd voor een nieuwe update (22 oktober)

vorige week tijdens de hoppequiltersbee maakte ik nog een blokje voor de Nearly Insane. het is al het tiende blok in dit project. één blokje per maand, het dikt toch aan!

2013-10-21 22.45.50

het was nog steeds geen moeilijk blok, de moeilijke gaan er nu aankomen, denk ik …

tijdens het quiltweekend had ik ook een paar hoekblokken gemaakt, waardoor ik nu echt al een stuk aan elkaar kan showen:

2013-09-28 14.16.18

ik blijf het nog steeds super vinden met de rode lapjes, al die leuke printjes!

ook Sabine blijft bezig met dit project, dit is haar blokje van deze maand:

sabine oktober

5 responses to “tijd voor een nieuwe update (22 oktober)

Geef een reactie

