mijn quiltrekje

tijdens ’t rommelt op de markt vond ik begin mei een handdoek- neen, quiltrekje. de week erna liepen we op de rommelmarkt in Duinkerke en ik vond er nog eentje. het was een mooier exemplaar, alleen moest het wel eens onder handen genomen worden.

ondertussen is dit gebeurd, niet door mij, maar door mijn – vandaag 83 geworden – pa. het blinkt als nieuw! merci pa!

quiltrekje

het heeft al zijn plaats, en is al in gebruik genomen.

en het andere rekje? dat staat nu in de atelier van pa…

14 responses to “mijn quiltrekje

Geef een reactie

