4 halve sterren

deze maand maakte ik 4 halve sterren, blok 15 van de mysterie Salgarollo.

2013-10-30 20.44.52deze moeten rond blok 5 komen, en ik had dit graag ook nog deze maand gedaan, maar dat is niet meer gelukt.

(ik maak de blokken niet meer op volgorde, maar volgens dat de quilt is samengesteld, zo kan ik af en toe al het een en ander aan elkaar zetten)

als je net als ik benieuwd bent wat mijn quiltmaatje deze maand maakte, ga dan maar even mee naar haar blog.

 

en ik wil jullie ook nog hartelijk danken voor de felicitaties ter gelegenheid van pa’s verjaardag!

7 responses to “4 halve sterren

Geef een reactie

