een namiddagje spelen met parels, kettelstiften en oorhaakjes

en je hebt zo een heleboel oorbellen gemaakt! ik ben helemaal zot van mijn nieuwe tang die in één beurt de kettelstift afsnijdt én het oogje maakt en ik moest die natuurlijk uitproberen. bovendien had ik een boel kralen waarvan ik er niet meer genoeg had om een ketting te maken, maar wel genoeg dus voor een stel oorbellen.

2013-11-01 15.41.40

ik werk hiervoor heel graag met miracle beads, ze hebben een leuke glans en lichten mooi op bij kunstmatig licht. bovendien zijn ze superlicht en dat is bij oorbellen echt wel een meevaller. want wie wil er nu een zwaar gewicht aan zijn oren hangen ;o)

4 responses to “een namiddagje spelen met parels, kettelstiften en oorhaakjes

Geef een reactie

