het einde van een rare week

zondagavond, het einde van een rare week. de week begon met een onheilstijding. maandagmorgen vernam ik dat Frank, de man van Katrien zondagavond een zwaar ongeval had. naast het feit dat ik de meeste van mijn quiltavonturen samen met Katrien beleef, is Frank ook onze vriend geworden. ook hun kinderen kennen we, en hun leed is ook een beetje ons leed.

vandaar dat we deze week eigenlijk ook wel een beetje op automatische piloot leefden, en onze gedachten meer dan anders naar Wulpen uitgingen. de laatste dagen komen er voorzichtige positieve geluiden. we blijven duimen!

in zo’n rare week komt er dan ook weinig creatiefs uit mijn handen. enkel vandaag heb ik me een paar uurtjes achter mijn pareldozen gezet, en heb ik een aantal oorbellen gemaakt. de inspiratie haalde ik bij Pinterest. ik kan er uren ronddwalen en mijn virtuele prikbord hangt er vol met ‘wil ik maken’

20131110_194854

 

8 responses to “het einde van een rare week

  • Katrien

    Bedankt voor alle steun.

  • Ines

    Zo’n lieve vriendin zal ze ook hard nodig hebben.

    Groetjes
    Ines

  • Anita

    Ik ben even niet op internet geweest en dan lees je zo iets. Ik hoop dat het goed zal gaan. Mooie oorbellen.

  • Berna

    Ook hier werd heel veel aan Frank en Katrien en de kinderen gedacht. We blijven hopen op een goede afloop.
    Tja en soms moet je dan even iets doen om de zinnen te verzetten.
    Dank ook voor je lieve reacties op mijn blog. En zie je Katrien, geef haar een dikke knuffel van mij.
    Sterkte ook.

  • Petram

    Ook voor jullie sterkte zulk nieuws is zo erg. Ik denk ook steeds aan ze. Leuk wat je laat zien het is ook goed om heel even met iets anders bezig te zijn.

  • Chris

    Ik heb ook veel aan Katrien gedacht, maar wist niet wat er gebeurd was. Ik hoop en bid van harte dat het allemaal goed komt met Frank. Fijn dat je zo’n steun voor haar bent Inge! Jij ook sterkte hoor en liefs van mij.

  • Sylvia

    Ja vreselijk hè? Het ene moment ga je gezond en wel het huis uit en dan zo iets!
    Ik hoop van ganser harte voor Katrien en familie, dat het goed mag komen.
    Leuke oorbellen, hoor. Groetjes Sylvia.

  • zipjezopje

    Leuke oorbellen, lekker vrolijk als tegenhanger in deze sombere tijden, ook hier gaat geen dag voorbij dat ik niet aan Frank en Katrien denk.

Geef een reactie

