de laatste van de maand

morgen is het de laatste van de maand, tijd om de voortgang van de salgarello mysterie te showen.

in oktober maakte ik vier halve sterren en nu zijn die rond een eerder blok gezet: 2013-11-29 16.05.37

en vorige week maakte ik onderweg van en naar ons hoofdkantoor in Brussel nog een blok: 2013-11-29 16.05.42

beide blokken kunnen nog wel een strijkijzer gebruiken, maar daar had ik nu even geen zin in.

ik maak deze mysterie samen met Katrien, maar ik vermoed dat ze door de omstandigheden geen steekjes gezet heeft.

9 responses to “de laatste van de maand

Geef een reactie

