facebookpagina

ik zet nogal rap tussendoor eens een foto op facebook, zeker van waar ik mee bezig ben qua fantasiejuwelen. projecten in wording dus. om mijn facebookvriendjes en -vriendinnetjes die daar niet in geïnteresseerd zijn niet langer lastig te vallen met mijn foto’s heb ik een nieuwe pagina gemaakt. die kon natuurlijk niet anders dan de naam van mijn al bijna 8 jaar bestaande blog krijgen.

20131110_194854als je ook op facebook zit en me daar wil volgen, dan weet je wat gedaan! maar ik blijf hier ook posten hoor!

3 responses to “facebookpagina

Geef een reactie

