300

dit is mijn 300ste post op dit blog, in iets meer dan twee jaar tijd. (voor wie hier nog niet lang meeleest, sinds februari 2006 had ik een blog bij weblog.nl, maar door de problemen daar in het najaar van 2011 stapte ik over naar wordpress)

en dat 300ste blog mag gevierd worden, vind ik.

dus… wie op dit bericht reageert, maakt kans op een zelfgemaakt stel oorringen. de winnaar mag zelfs de hoofdkleur kiezen (voor wie er aan twijfelt, ik heb een grote voorraad oorbellen en nog meer kralen). voorwaarde: zet je voorkeurkleur in je reactie en vermeld er meteen bij waarom jij deze kleur kiest.

en nog een tip voor wie zelf geen bellen draagt, misschien zijn ze nog een leuk cadeautje voor onder de kerstboom?

je hebt tijd tot zondag 15 december 12 uur ’s middags om te reageren, zo is er nog voldoende tijd om het kerstcadeautje bij winnaar (misschien wel jou!) te krijgen!2013-12-01 17.03.34-1

en laat je niet (mis)leiden door de foto, het zijn slechts voorbeelden!

14 responses to “300

  • Chris

    Gefeliciteerd Inge, dat zijn er al een heleboel. Inmiddels zijn je logjes ook zo leuk gevarieerd, sinds je ook sieraden maakt. Mijn favoriete kleur zou een mooie heldere kleur blauw zijn. Ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeel veel reacties krijgt!

  • Chantal

    Gefeliciteerd . Ik hoop ook zover te geraken op mijn blog .
    Ik doe niet makkelijk mee met een giveaway maar deze keer wel . Sinds een maand woont onze zoon en schoondochter hier bij voor een bepaalde tijd . Het is niet altijd even simpel , voor niemand . Ik draag zelf geen oorbellen maar ik wil meedoen voor mijn schoondochter . En ik had graag voor de kleur rood gegaan .
    Hartelijk dank voor de kans .
    Groeten

  • Marijke

    Proficiat met je leuke blog . 300 berichten plaatsen is niet niks .
    Doe zo verder dan kunnen we ook meegenieten van al dat moois dat je al hebt gemaakt .

  • Hilde

    Proficiat met al die leuk-om-te-volgen-schrijfsels (blijven doen!) én met al het creatieve werk!!
    Kiezen wordt moeilijk, maar turqouis-blauw lijkt me wel heel mooi. Waarom? Omdat die kleur me eigenlijk altijd aan vakantie doet denken…

  • severiensverhaaltjes

    Proficiat met jou 300-ste berichtje. Op naar de volgende 300! En natuurlijk wil ik kans maken om echte Inge oorbellen te winnen. Mijn voorkeur gaat uit naar blauw.

  • Katrien

    Proficiat met je 300ste blogje.

  • Ines

    Gefeliciteerd, 300 blogjes, ik zou de mijne ook eens moeten tellen.
    Gelukkig heb ik gaatjes en zouden jou bellen perfect bij mij passen.
    Ik ben niet origineel, want mijn kleur is ook blauw.

    Groetjes
    Ines

  • Anneleen Huyghe

    Inge,
    Ik weet dus maar sinds kort dat je een blog hebt. En ik volg het met plezier. Een dikke proficiat met je 300 ste berichtje!!
    Mijn lievelingskleur is rood! Het kleur van de liefde!!!
    Geniet volop van je creatieve avonden! En doe zo voort!

    groetjes,

    Anneleen

  • janne

    Proficiat met de kaap van 300! Ik hou van wit en beige want dat is mooi met alles! Creëer goed verder! Janne x

  • Lida

    Gefeliciteerd met je 300e! Ik denk dat ik ze allemaal wel heb gevolgd! En ik zou voor zwarte kiezen, weer eens wat anders! Groetjes
    Lida

  • hilde

    300 blogjes is heel wat. Proficiat, en doe maar verder, er is altijd iets moois te zien!

  • Anita

    Gefeliciteerd met je 300e blog. Ik houd erg van rood. Ook in mijn quilts is deze kleur vaak terug te vinden.

  • Veerle

    Gefeliciteerd Inge!! Doe vooral verder. Ik lees heel graag je blog. Tijdens deze dagen ben ik een beetje gek van rood. Mijn outfit is er ook op voorzien. Dus rode oorbelletjes zouden perfect passen 🙂
    Toedels en fijne feestdagen vooral!!! xxx

  • Miet Verbeke

    gelukkige 300-ste blogverjaargdag !!! 🙂 klinkt oud en toch is je blog jong 🙂 Nog veel blogplezier !!!!
    Zelf draag ik geen oorringen maar mijn jongste wel en ik denk dat ecru of wit haar wel goed zou bevallen 😉

Geef een reactie

