work in progress en de winnaar!

deze week volgde ik een workshop bij één van mijn parelvriendinnen. ze maakt prachtige kettingen in peyote techniek en wou het ons vaste groepje wel leren.

er is veel geduld voor nodig en vooral ook goed licht (langleve de daglichtlamp) want er wordt gewerkt met hele kleine rocailles (15/0) workinprogress

ik heb nu een centimeter of vijf en wetende dat de standaardketting zowat 42 cm moet zijn, heb ik nog wel een tijdje werk voor de boeg!

ik moet ook nog de winnaar bekend maken van het stel oorbellen. er waren 14 reacties, en waren er drie die geen kleur noemden. er waren dus nog 11 kanshebbers, en ik heb een kraal van ieder gevraagde kleur in een potje gedaan. een onschuldige hand koos er zwart uit, dus Lida, je bent de winnares! stuur je me een berichtje met je adres? (en als je haar blog bezoekt zie je dat ze nog een andere reden heeft om gefeliciteerd te worden!)

 

9 responses to “work in progress en de winnaar!

Geef een reactie

